tisdag 21 april 2009

Scrapträffens alster

I lördags for jag och mina två flickor till Mima`s i Halmstad.
De hade scrapmara eller vad det nu kallas för.
Har aldrig varit på det förut så jag såg verkligen fram emot det.

Jösses vad utmaningar de hade fått ihop. Jag deltog inte i så många och gjorde bara en Lo resten blev kort. Lo:n jag gjorde var en som Mia på Mima`s hittade på under dagen.
Även ett kort fick vi göra som var en extra tävling.
Det är dessa här under som jag gjorde vid sidan om tävlingen.
Vi fick en ½ timme på oss till att de två extra utmaningarna och det är nästan förenat med magsår.
Men himla kul.

Tack Mia och Massimo för ett härligt utbud av skisser att knåpa efter.

Ett sommarkort som jag pillade ihop.






En Lo i ett annorlunda format 8*8 tum eller vad det nu heter.
Linda tog fotot i julas när vi sjöng SingStar.

Inga kommentarer: