tisdag 7 juni 2011

Tandläkaren

har jag varit en sväng hos nu på morronen, håller på med en rotfyllning, hur kul det nu är.
Förhoppningsvis blir jag klar till hösten och sen slipper jag skiten i nåt år.

Ska snart bege mig ner till stan och fika på Vildrosen, ska sen på sjukan för narkossamtal.
Hoppas det inte tar så lång tid utan jag kan vara med på stickcafét i eftermiddag på vuxenskolan.
Annars är det stickcafé ikväll på Anette´s Hobbykeramik som jag brukar gå på.

Tänkte hinna inom bibblan en runda och fylla på med roliga böcker nu när jag har chansen att läsa och ta det lungt några dagar.

Igår anmälde jag Didde till en utställning i juli, ska bli spännande att se hur han klarar den miljön och vad dommarna tycker om honom, jag tycker ju jag har världens finaste hund.
Hoppas bara jag är läkt och kan gå med honom då.

Nä nu får jag sätta fart så ni får ha en underbar tisdag på er

1 kommentar:

E-B sa...

Var ställer du ut? Hade varit kul att se den vackre killen.