måndag 6 juni 2011

Nationaldagen

Är det här idag, jag har inga firarkänslor för den så som andra länder firar sin dag.
Saknar lite Norge och det firandet som var där, men idag kommer jag bara att ta det lugnt för att sen ikväll åka och kolla på fotbolls matchen grabben spelar.

Det ser ut att fläkta lite mer idag så det är nog behagligt att tillbringa dagen ute och kanske kunna sitta i solen en stund och få lite färg på de vita benen.

Jag har satt som mål att hinna virka alla rutorna på mina dynor i mormorsrutorna innan dagen är slut och även att städa bland scrapsakerna.
Får se hur det går med det målet?
Har en viss förkärlek att skjuta på alla saker som ska göras fastän jag vet att jag mår bättre ifall jag gör dem.

Nu är det dags för Didderunda sen ta fatt på dagen.

Ha det alldeles underbart idag mina vänner.

1 kommentar:

E-B sa...

Älskar mormorsrutor! Hoppas de dynorna dyker upp med foto här på bloggen.
Allt gott!