lördag 4 juni 2011

Härliga sommaren

har äntligen kommit för att stanna.

Jag känner sån otrolig glädje och tacksamhet för att vi fått en sån kanonstart på denna sommaren.
Idag har det varit bortaliv som gällt, var först och hämtade Isac sen for vi till Broby marknad.
Var inte så mycket att ha, efter det åkte vi inom Tydingesjön.
Vilken camping, jag skulle lätt kunna köpa husvagn och bosätta mig där hela sommaren. Så nu är jag helt frälst och vill ha husvagn, men det vet jag en som inte vill ha!
Tänk så avkopplande det skulle va att få åka iväg över helgen och bara mysa och göra det som är roligt ihop med resten av familjen.

Tur att det är tillåtet att drömma.

Väl hemma igen har jag suttit ute och virkat på mina mormorsrutor.
Har en dyna klar så nu återstår bara tre till men de ska gå snabbt att tillverka nu när jag är ledig så många dagar.

Nu ska jag ta lite kvällsmat och sen blir det nog en hundrunda innan jag landar vid teven.

Ha det bäst folkens

Inga kommentarer: