onsdag 30 mars 2011

Lite så här

på kvällskvisten har det hunnit bli här, jag har landat i soffan och ska snart ta fram mitt virke och fortsätta på den vågiga filten.
Den blir fin med massor av färger men tar sin lilla tid att göra så den ska vara till mig och jag är ju inte så liten,

Till helgen blir det full fart, på lördag ska vi tre tjejer som burkar träffas och pyssla på vuxenskolan åka på träff.
Jag ser verkligen fram emot det, det är så länge sen vi var iväg och scrappade och hämtade inspiration.
Kul,kul

På söndag ska jag upp och träna Didde för första gången på organiserad kurs, blir spännande att se hur han tar detta med alla dessa hundar som är runt omkring honom.
Det kommer att bli livat,

hinner knappt hem förrän vi åker till Halmstad för att lyssna på Per Månsson som är speaker på BBS:et, ska bli så kul att lyssna på honom igen.
Är ett par år sen jag lyssnade på honom och då var han toppenbra.

Nä nu är absinensen för stor så jag kränger upp mitt lilla virke så hörs vi en annan dag.

1 kommentar:

E-B sa...

"Mitt virke" - underbart uttryck som inte finns i min dialekt :-)

Vill inte vara elak men... kanske lika bra du är utan röst imorrn så du inte helt plötsligt hör dig själv säga: "jo men jag vill ha en av de här valparna..." ;-)
kram kram!