lördag 5 mars 2011

Härlig lördag

har det varit idag, sol från en klarblå himmel.
Hundträning på klubben, fast i ärlighetens namn blev det inte så jättemcyket träning med fot, stanna kvar och den biten.
Didde behöver träna på att se andra hundar utan att han får gå fram till dem och busa, och jag hade verkligen tur idag för de som var där hade full koll och jag fick massor av bra tips.

Snabbrunda på stan innan det var hem och fylla magen lite, sen årets första match, ja det var kul att vara tillbaka och följa grabbens spel.
Han är så duktig att det är ren fröjd.

Nu har jag bakat en liten toscagömma och landat framför teven, ska snart ta fram min stickning för att slappa lite, för har jag inget för mig kommer jag att somna och det är ju dumt att sova sähär tidigt.

I morgon är det en ny härlig dag och det ska bli så gott med allehanda träning då med lilla vovven.

Ha en skön lördagkväll

Inga kommentarer: