fredag 1 april 2011

Lite slapp så här på Fredagen

är jag allt, det har varit en lång vecka men nu är den i alla fall till enda.

Hela underbara helgen ligger framför mina fötter, fast den kommer inte att vara lugn och avkopplande på det slappa viset.
I morgon åker tre glada och förväntansfulla tjejer på scrapping.
Ser verkligen fram emot det, bara jag inte glömmer en massa nu, har inte packat ännu, tänkte göra det i morron bitti!
vet att det är sista minuten men det är då det blir bäst.

På söndag är det med full rulle men bara med roligheter då med,
men nu ska jag ta fram min virkning och fortsätta där jag slutade när jag var på cafét i morse.
Hade god fika med fina Linda och min virkning finns inte bättre start på dan.

Ha det gott finaste

1 kommentar:

Maja sa...

Va kul med en scrap dag!! Hoppas ni hade kul och hann göra mycket samt även shoppa lite :)