lördag 27 februari 2010

Pyssel lördag

är det idag.
Jag har inte så många ideèr för tillfället men ska surfa runt och se vad jag kan hitta som inspirerar mig.

Idag spelar M sin första träningsmatch i pojkallsvenskan.
Jag valde att inte köra idag utan han får åka med andra. Får se om det kan stärka hans självförtroende, mamma kan ju inte alltid vara med.
Även om jag älskar att titta på de matcher han är med och spelar.

Lasse är och hjälper Roy och Kattis att flytta. så det är aktiviteter för alla idag, bara djuren som är hemma och tar en vilodag.

Jag hade sem igår och idag känns det lite ovant att det är bara lördag och att vi har fritt även i morgon.
Helt underbart, jag skulle kunna vänja mig lätt vid att bara jobba fyra dagar i veckan eller kanske tre.

Nu får jag sätta fart och hitta nåt att scrappa efter.

Tjingeling

Inga kommentarer: