tisdag 27 april 2010

En härligt

seg dag har det varit idag.
Ont lite här och var och det sätter ju ner mitt annars så goda humör.

Men nu är det kväll och jag ska snart slappa i soffan och bara hämta krafter till imorgon.
Kanske läsa lite, har börjat på en ny bok som heter Det gud inte såg.
Verkar spännande och lite lockande att ta tag i just för ikväll.

I lördags var jag i Halmstad och pysslade. En helt underbar dag och var mer kreativ än vanligt.
På lördag ska vi till Örkelljunga. Där ligger mitt drömhus så jag ska se om jag får tillfälle att fota det nu när vi kommer.

På söndag är det fotbollsmatch. Den spelas i Älmhult så då blir det en tur på Ikea med.
Grabbarna är så enormt duktiga så jag är så stolt över dem och speciellt min egna son.

Nä nu skippar jag detta och ha det så gött

1 kommentar:

E-B sa...

sv; tack! en del kommentarer går rakt in i hjärtat, den här gjorde det, där ligger den o värmer o jag kan ta fram den närhelst jag behöver.