lördag 4 oktober 2008

Idètorka

har jag just idag!
Jag skulle scrappa en massa kort och kommer inte på hur jag vill ha dem.
Har kollat runt lite på nätet men alla andras kort är så fina!!

I allafall har jag och grabben bestämt oss för att åka till Ikea och fika.
Men på vägen dit ska vi inom en lapptäcksutställning, men det vet han inte om, tror inte han blir glad på mig men det går nog över när vi kommer till Ikea.

Draken här under började Nelly på i sommras men tröttnade.
Så jag fick gjort den klar.
Visst blev den läcker?

2 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Hej från en annan smålänning som också gillar att köra bil men har nog ganska bra lokalsinne. Ja förutom de gånger jag åker bil, då har jag ingen koll på läget alls.

Anki

www.herrnilssonsfru.blogg.se

Ankie sa...

Kul att du tittade in hos mig.
Välkommen tillbaka.