måndag 22 september 2008

oj vilken


helg det blev!

Scrapträffen blev bara så bra och jag är jättenöjd med allt även om jag inte fick pysslat så mycket.

Kul att få träffa lite nytt folk, och även en del gamla bekanta.

Nu i oktober planerar jag och flickorna att åka på en scrapträff.

Det ser jag fram emot.

Då ska jag pyssla riktigt mycket.


Söndagen i Halmstad var också en höjdpunkt.

Christina Engström är bara så härlig att lyssna på, ödmjuk som få.

Många skulle behöva lyssna och lära av henne bl.annat jag.

Hon har så mycket bra att förmedla.


Sist jag var och målade blev jag klar med draken till Nelly men har inte orkat fota den ännu så det får bli bilder på mina Indian lampor istället som jag är så stolt över.







2 kommentarer:

Linda sa...

Jag är lite avis för lampan.

Ankie sa...

jo visst är den fin, tjejen är också fin