torsdag 25 september 2008

nu är julen

på G.
I dag fick jag målat klart mina två ljus stakar som jag började på i förra veckan.
Ska börja på en tomte som ska bli en present till en kompis.

Där är så många fina figurer som jag vill måla, tur att jag bara kan gå en dag i veckan annars hade huset varit fullt för länge sedan.

Fick nya "frön" i örat och denna gången känns de inte lika mycket som förra veckan.

På lördag ska jag till Södertälje och kolla in Expot som Amway har ordnat.
Eddie Funkhouser i egen hög person kommer att vara där och visa sin nya kollektion. Det kommer att bli en fartfylld dag och umgänge med en massa trevliga människor.
Ser verkligen fram emot lördagen.

Hoppas hinna sitta och pyssla lite på söndag och ladda upp inför oktober träffen.

Jag hoppas hinna ordna en liten scrapträff i början på november så vi kan göra lite julkort.
Vet redan fem som vill komma så det blir nog en trevlig dag.

Nu väntar jyckarna på lite kvällsmat innan det är dags att knyta sig.

Inga kommentarer: