onsdag 6 oktober 2010

Så tidigt

idag jag kom upp.

Lasse ska jobba extra idag på skolans cafeteria så därför kom vi upp en bra stund innan vi skulle.
Tänk vad skönt om han kunde få en anställning där, tror att mycket skulle löst sig för våran del och framför allt skulle Lasse mått så mycket bättre.

Igår höll jag på att glömma min sista påse med måltidsersättning, inte klokt, jag får knappt äta något alls och så håller jag på att glömma det lilla jag får i mig.
Helt ärligt så är det inte så svårt som jag trodde det skulle vara. I och för sig har jag hunnit förbereda mig länge nu och det är nog en bidragande orsak till att det går så bra.
Om det nu stämmer ska idag vara den jobbigaste dan och det kommer jag att uthärda utan några som helst problem.

Igår mätte jag mage, lår och överarm med snöre så jag har några mått att gå efter under resans gång.
Vikten är inte det viktiga utan att jag mår bra och känner att jag kan bo i den här kroppen sen om jag slutar på 70 eller 65 kilo det kvittar.

Satt och ordnade upp lite bland mina betyg och så oxå igår kväll, är länge sen jag tittade till dem och vet av erfarenhet att det är inte alls kul att börja om från början.
Bättre att uppdatera emellanåt så jag får med mig allt, kanske det är ett friskhetstecken, jag var ju mer för ordning och reda innan jag blev sjuk.

Idag spritter det lika härligt i kroppen som om jag har vårkänslor oh vad jag älskar denna känsla, är så underbart och det är många år sen jag hade den i kroppen vill jag lova.

Inga kommentarer: