fredag 17 april 2009

En busig katt

är orsaken till att jag hamnade här istället för att komma mig in i loppekassen.
Stängde av datorn så redigt men när jag gav jyckarna kvällsmaten så drog Tjena igång datorn igen.
Fattar inte hur men istället för att stänga den igen så surfar jag runt lite.


Dumt då jag ska upp så himla tidigt i morgon och vara iväg på pyssel hela dan.
Jag och mina flickor åker till Halmstad och pysslar på Mimas.
Ska bli kul då jag inte visste att det skulle vara nåt förräns för ett par dar sedan.
Linda har koll på den biten, tackoch lov annars skulle jag missa hur mycket som helst.
Jag och Nelly har gjort goda skink rullar som vi kan ha att kalasa på när magen knorrar.
Det är Nellys favorit men helst vill hon ha rökt ren eller älgkött i de, men då jag har varit ledig idag och igår kunde jag inte köpa något sånt med mig hem.
Får bli en annan gång istället.

Här är lilla Ofelia och inspekterar utedasset hos La petite perle när vi var där i söndags.

O trodde först det var en lekstuga och sprang glatt dit men så visade det sig att lekstugan var något helt annat. Den har till och med samma sitts som Ofelias toa hemma.

Jag får nog ta och avrunda här lite då jag har lite mer att natta och stänga ner innan jag själv kan komma till ro.


Inga kommentarer: