fredag 22 maj 2009

Klämdag

och jag är ledig, så härligt så.
Fast lite jobb ska jag göra nu på morgonen.
Ringa in beställningarna så vi får varor på måndag annars står vi utan en massa tillbehör till våra mackor.
Men sen är jag ledig.

Hundarna står vid dörren och vill ut på sin kisserunda. Men får vänta en liten stund till.

Igår kom Linda och barnen och hon var så pysselsugen att hon plockade fram mina pysselsaker.
Och plötsligt hade jag gjort 4 kort och hon 2 Lo. Ska fota dem senare så ni kan få se dem.
Hon är så duktig på scrapbok och det går så snabbt.

Jag kan ju oxå en hel del men känner mig fortfarande som en nybörjare.

Igår fick marsvinen komma ut på sommarbete. Det är så gott att de är ute nu, det underlättar en hel del på städandet inne. Kutterspånen dammar ner något otroligt och så mår de bättre när de får vara ute hela sommaren.
Mihailo fixade bolådor till dem så de kan gå in och få skydd ifall det blir busväder.

Nä nu har hundarna fått vänta tillräkligt.
Så det blir en liten avrundning här på återseende!

Inga kommentarer: